Klagat igen...

Nu har jag klagat till Graflunds igen. Jag kan lika gärna ringa och säga - Hej, det är jag på drottninggatan!

Den här gången så gäller det min balkong och badrum.
I badrummet så gäller det duschhandtaget och balkongen,, jaa, hur gör man?

Har en fin inglasad balkong. Det finns en tunn vägg mellan mig och min granne som hänger lite på sniskan. Väggen går inte ända upp till taket vilket är synd för jag har en granne som röker nåt så förjävligt på sin balkong. och ALL rök kommer in i min lgh. SUCK!! Jag kan jue inte vädra och nu när det är så fint väder så kan jag knappt ha balkongdörren öppen!! Ska det vara så här?? Ska JAG behöva lida för att min granne bolmar på sin balkong? Det känns som man har klivit in i ett rökrum för tusan. Jag kan jue inte andas. De säger att de fd rökarna klagar mest och nu fattar jag varför!!! Tungt när man inte kan andas i sitt eget hem till på köpet. Ska man behöva bo i ett rökrum? Jag vaknar på nätterna av att grannen är ute o röker... och då måste JAG stänga balkongdörren.. Wtf???

Kommentarer
Postat av: Nenne

Förstår att du klagar. Nu när man varit ifrån lukten utav cigg ett tag, så luktar det "urk". Men å andra sidan, så är man så himla van så det påminner en om sin barndom.(flin)
Men på sin egen balkong, ska man inte behöva utstå sin grannes "svagheter". Right?

2008-05-22 @ 16:15:02
Postat av: Margot

Fan häll en hink vatten över grannen nästa gång, det är frisk luft man vill ha när man öppnar balkongdörren inte bli ihjälgasad.

2008-05-22 @ 19:11:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0