lite bättre idag

Verkar vara lite lugnare idag med allergin (peppar peppar). Tröttheten o huvudvärken är kvar men jag får ta huvudvärkstabletter när det behövs så går det..

Söker febrilt efter Ldb:s brun utan solkräm. Den ska vara bäst i test enligt aftonbladet förra sommaren. Då lyckades jag inte få tag i den. Den ska inte lukta så illa som det gör med tex Dove och Nivea. Så ser ni den så skrik högt!! Vill jue oxå få lite färg då jag inte kan sola så mycket pga min bleka hy.. Vill inte bränna mig och absolut inte utsätta mig för hudcancer. Är jue lite jobbigt när jag tycker det är så skönt att sitta i solen.. en stund. men solen är som bäst på hösten.  då är det underbart att sitta ute. Lagom varm sol då tycker jag :) Det värsta nu är att getingarna kommer fram.. fyfan dessa otäcka monster...

Kommentarer
Postat av: Nenne

Herregud lilla Nikolina...., getingarna är lika ofarliga som fyllona i stan. Ge fan i och reta dom bara, så ska det nog gå bra. Puss puss

2008-05-07 @ 21:32:05
Postat av: Rick

Att getingar sticks, kan bara konstateras som en bisyssla...inget att bry sig om.

2008-05-08 @ 16:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0