Lördag fm på jobbet

Sitter en stund här på jobbet och tänkte skriva ett par rader.

Jag hann träffa fastighetsskötaren igår och han kunde bara råda mig till att skaffa skumgummi för att täta för lite på balkongen. Han slog tillbaka spikarna och skruven så de ramla ner på golvet hos grannen. Undrar om han gick dit sen? Han tyckte att jag skulle prata med grannen om att de kan öppna upp mer och vädra när de röker och INGA mer spikar på väggen.

Är väldigt lugnt här på jobbet idag *skönt*
Erina är hos Rick denna helg och de skulle till Tippen idag på "Öppet hus"!
Efter jobbet ska jag iväg och handla och sen hem o bara ta det fint, nja kke skurar toan o dammsuger men det får vi se sen!!

Igår kväll efter jobbet så skulle Maria till Ölklubben. De har flyttat sin lokal till gamla Vapenmusèet. Jag cyklade med henne den vägen och såg att det var en hel del cyklar utanför. De hade invigning. Ska följa med nån gång och slita med Rick! Vi kke blir medlemmar, det krävs tydligen det. man kan inte vara gäst jämt *s*

Ritva på mitt jobb undrade om någon som gillar Bruce Springsteen vill gå på hans konsert den 11 juli i Helsingfors! Finns 2 biljetter här. Finns det någon som är intresserade så hör av er.

Så ikväll är det Melodifestivalen. Jag tror starkt på Ukraina. ´Spelbolagen tror på Ryssland och Sverige på Alien Perelli hahahaha. Ja de 3 kommer högt iaf. We shall se. Tänkte betta på Ukraina. Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Melodi-fjoll-festivalen...i kväll, nä vad synd, det krockar ju med ALLT annat....jag kollar nog hellre på text-tv...hi hi
puss

2008-05-24 @ 14:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0