Maria

Idag när jag kom till jobbet, bytt om och in vidare till vår samlingslokal så mötte jag Maria. (Hon som ska med o se Kiss). När hon såg mig så höjde hon händerna o bara vråla - Nickoooo !! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Där stog vi bland 8 andra 07.00 o bara - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! hahahahahaha. Eh jo ni som inte vet, så har då Maria fått sin Kissbiljett *ler* Hon berättade att hon inte fattat först att hon skulle se deras konsert. Sen tittade hon på Anna och sa - Men meeeeeen hm, jag kan inte åka på denna konsert UTAN Nicko, jag törs inte tala om för Nicko att jag ska på Kisskonsert! Anna lugnade henne med att vi skulle åka alla 3 *s* Tror ni hon vart GLAD? haha.. och vet ni vad, det är en biljett med Sittplats! Fast vem fan kan sitta ner o se Kiss?! Ja kul blir det iaf :) Hade beställt nya arbetskläder och fick veta de kom i fredags. Äntligen nya byxor,(var så fin på jobbet idag hehe).

Talade om för Maria och de andra att jag inte följer med till Akropolis den 26 maj. De ska tacka av Gun B som gått i pension. Taskigt av mig kke men jag har inte råd, dels måste jag betala soffan och Kissbiljetten och resan till o från Sthlm. Maria kke vart lite besviken men hon överlever nog. Ja nästan iaf haha. Vi är väl lite så att jobbar inte den ene så är det tråkigt. Kort o gott Vi gillar varann!! När jag kommer till jobbet så säger hon Hej älskling och jag svara Hej darling. När vi slutar för dagen så säger hon - Nu går jag o klär av mig och jag svarar-Ja, jag kommer! hehehe.

Värken i ryggen är borta (just ja måste köpa värktabletter). Tack Margot men trodde att jag hade hemma *ler*
Har lagat mat men fick äta ensammen. Toni skulle iväg och träna. Tråkigt att äta själv, bara att skyffla i sig och sen fundera på vad man ska göra sen.... Fick ett mail av min älskling sent igår kväll. Han är söt han *ler*
Ska nog läsa det igen hihi Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Ja för fan, klä av dig du med, jag vet ju var Ni jobbar!!! he he ;)

2008-05-19 @ 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0