övertid

♥Skulle sluta 13.30 idag men var tvungen att stanna kvar ett tag. Min gumma har fått bältros så vi fick en akuttid till doktorn. Så nu har hon fått 3 olika sorters medicin. Tur jag upptäckte detta för tanten sa att hon haft ont men kunde vänta tills måndag då hon skulle träffa våran dsk för en spruta. Måndag hade då blivit försent. Bältros ska man behandla så fort man ser symptomen.

Promenerade hem i det fina vädret. Träffade min syster Lidija och hennes gubbe. De ville att jag och Rick skulle komma och hälsa på någon gång! Jag skulle hugga med Toni sa de hehe. De tyckte att Toni blivit så snygg. Ja han är lik sin mor sa jag .. bara liite mörkare *s* Nä nu duschtime. Bye♣

Kommentarer
Postat av: Rick

Klart jag hjälper dig OM jag kan, det vet du :) puss

2008-05-09 @ 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0