skön dag

Den här dagen (ja den är inte slut än) har varit skön, allt har liksom flytit på och det har jag med hehehe.
Igår kväll så hämtade Rick mig och vi åkte ut till honom och hade en Mycket trevlig kväll. Ja det var helt underbart, vi myste pratade o skrattade. Jag sov kvar så älsklingen skjutsade mig till jobbet imorse. Han åkte vidare till Forsbergs där han skulle hämta Ragge. (undrar om de var vakna när han kom hehe). De skulle nämligen till Eksjö och hämta hem Ricks motorcykel som han har köpt. Önskar man var med och såg hans min när han fick syn på cykeln. (som ett barn på julafton). Jag har jue bara sett hur han har varit sen han bestämt sig för den *ler*. Ja han är så söööt ;-). Han skickade ett sms och talade om att den var finare i verkligheten. Det är så roligt för han och jag är glad för hans skull och stolt. Ännu en dröm som går i uppfyllelse snart då han får sitt körkortstillstånd! Nu väntar jag på att se honom komma farandes på den och hämta upp mig *fniss*

Vi var 2st hos en vårdtagare idag och städade (Anna o jag). Jag stog o diskade och var typ i en annan värld (Hällberga kvällen innan) då Anna helt plötsligt stog brevid mig och frågade mig nåt. Jag vart så rädd att jag höll på att hoppa ur kläderna...jag såg henne inte.. ja jösses, då är man typ inte närvarande va? (nä jag var i Hälberga juuu) *ler* ja eh *s* *ler igen*. De säger att man ska lämna jobbet på jobbet. Man kke ska lämna hemmet hemma med el? haha

Jag ringde efter min pappa idag. Det var längesen jag träffade han. han är så rolig ja man kan inte förklara det utan han måste upplevas. ASG. De åker till Makedonien på tisdag och pappa som inte är så kry, har bla lite strul med hjärtat ska till doktorn imorgon för att få klartecken om han får och kan åka iväg. Han nämnde också att han har varit till Försäkringskassan vid ett flertal ggr för att prata med de om att få ett spec kort han kan använda i alla EU länder då han behöver uppsöka sjukhus. han har vänt varje gång.. hela lokalen var full med araber som han säger och han orkade inte gå in då *s* (Tänkte på Rick då om en grej han brukar skoja om) hahahaha. Jag sa till han att gå dit så tidigt som möjligt en dag. Ja ni, min far är väl en sorts rasist .. nja han älskar inte muslimer iaf... de inte människor säger han. ♥ bye 4 now

Kommentarer
Postat av: Marie

hihihi... Han e kul farsgubben din, men ja måste ju erkänna att ja håller me han lite :)
cu tomorrow :)

2008-05-21 @ 19:46:55
URL: http://starlight67.blogg.se
Postat av: Anonym

RÄDDA SVERIGE, STÖD VLADO!!!! HA HA HA

2008-05-21 @ 20:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0