söndag och Mors dag

Vaknar på morgonen med en nysning och nu sitter jag här o nyser. Är det för att jag haft balkongen öppen? Har fixat min balkong nu. Köpte skumplast och tätade för alla hål jag kunde hitta. Än sålänge så har jag inte känt nå röklukt. Min citronplanta börjar gro nu! Skitkul! De andra växer så de knakar med. Har köpt näring till dom för att de varit så duktiga hehe.

ESC, ja vad ska man säga?? Ryssland vann och låten var inte så tokig faktiskt. När jag såg att Grekland tog ledningen i början så tänkte jag NEEJ! Så när Ryssland kom ifatt så ville jag hellre att de vann. Jag tippade på Ukraina och de kom 2:a. Fattar inte att det gick så ILLA för Sverige??!! 18 plats?? De var tippade vinnare överallt. Den här gången kunde de inte gnälla på att östländerna som röstar på varandra för de NORDISKA länderna SVEK Alien Perelli! Fattar nada.

Jaha, då ska man jobba 12-21 ikväll igen på mors dag *s* Får ringa mamma sen. Puss mamsen. Saknar mina godingar spec Erina *ler*. Henne hinner jag inte träffa denna helg. Nästa fredag till lördag så kommer Erina igen till Rick men jag hinner inte träffa henne då heller eftersom jag ska på Kisskonsert. :( :( lilla gumman som man bara vill hålla om o kraaaama. bye ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Alltså dessa förbaskade karriärskvinnor, det e bara jobba som gäller för Er ;):)
puss puss hehe

2008-05-25 @ 10:14:38
Postat av: Maorie

Tack så mycket för fina inlägget! Jag blev jätteglad. Fine, jag är inte mamma ÄN, men strax ju.. Det värmde iaf. =)) Och grattis själv på mors dag! Kramar

2008-05-25 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0