söndag redan

Vad fort tiden går när man har trevligt! Och jag har varit ledig i 4 dagar!! Det kan man inte tro. Time flies! Imorgon är det jobb igen och jag kan inte säga att jag har nån lust men jag vill träffa Maria *s*. Hon fyller år på tisdag men har en liten bjudning idag, då hon får veta att hon ska se KISS med Anna och mig den 30 maj *ler*  Hade velat se hennes MIN hahahahaha ;-). På tal om bjudningar så vart vi bjudna til en annan vän till mig i fredags men den gav jag blanka fan i.. Är så trött på människor som vill ses på sina villkor jämt. Den här gången fick det va.. även om hon fyllt år... hon påstår att hon aldrig fått mina sms.. bara nån gång tydligen, jag går inte på det, det är bara båg. Jag har bott här på stan i 2 år och 5 mån. Min sk vän har varit här 2 ggr. När jag bjuder hit henne så passar det aldrig.. så det "passade" inte för mig i fredags. Får väl höra det på jobbet av hennes mor. tänk att hon ska bry sig jämt... *suck*. Tråkigt när det blir så här men jag orkar inte vara snäll jämt!

Vi var till Margot och Ragge igår em och sov kvar till idag! Som alltid så hade vi det trevligt hos dem. Igår kväll så tittade vi på gammal film på 2 utav deras barn när de var små. Då önskar man att ens egna föräldrar gjort samma sak med mig och min bror hehe. Själv så har jag inte filmat Toni när han var liten men vet att han finns på vhs band som min vän Marie har. Skulle gärna vilja ha en kopia på den. Är jue alltid roligt att titta på. God mat (bakad potatis och grillat kött) och efterrätt (glass med jordgubbar o grädde) fick vi hos Forsbergs. Rick köpte en jättegod rom som vi drack.

Rick har äntligen hittat sin cykel han vill ha. Jag är så glad för hans skull. Han har verkligen längtat efter detta och väntar nu på sitt körkortstillstånd. Sen bär det iväg för han *ler* KUUUUL Hjärtat!! Puss

Har lite ont i ryggen men hoppas att det går över imorgon. Hade inga värktabletter hemma.. så typiskt. Nu längtar jag tills vi får lön *suck*. Behöver storhandla. Bye 4 now.

Kommentarer
Postat av: Marie

Viss kan du få kopia, men e lite osäker på hur man gör, tror d räcker me att vi har varsin video.... Vi får forska lite i d.... För självklart ska du ha film på Toni när han va liten.... Puss :)

2008-05-18 @ 21:02:53
URL: http://starlight67.blogg.se
Postat av: Rick

Ja vi hade det trevligt, jag skall försöka vara lite "mysigare" med dig, förstår iaf vad du menar, jag är ganska kall, jag vet....försöker iaf. :) puss älsklingen min.

2008-05-18 @ 23:20:58
Postat av: Margot

Att du inte sa nåt om värktabletter, jag som har ett helt apotek hemma.

2008-05-19 @ 07:50:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Maorie

Ja visst var det trevligt i lördags. Ni måste ju haft riktigt roligt under ravefesten iaf. Haha =)

2008-05-19 @ 16:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0