Varför vakna så tidigt?

Vaknade 06.30 idag, börjar inte förren 13.00 idag och jobbar till 21. Varför så piggelin på morgonen? Tycker att jag inte fått sova ut på länge nu. Förra veckan o den här veckan hänger liksom ihop. Igår var jag ledig men den lilla tisdagen gick så fort. Man behöver minst 2 dagar ledigt efter en lång helg!! Kände inte direkt att jag var ledig igår. Jag var på ett möte. Det gick förvånansvärt bra och nu kke jag slipper "mitt liv som hund" och börjar mitt Nya liv NU :). Ja, vi får se. It aint over until its over! Jag känner en enorm lättnad nu iaf!

Snart är det fredag och då åker vi till Sthlm och ska se Kiss ;-) Jag ringde till jobbet igår för att höra om det gick att ta semester på fredag men Monika visste inte. Hon skulle kolla det!

Undrar om jag ska gå o träna. From nästa vecka o 3 veckor frammåt har Nautilus semester stängt. Då blir det mycket GÅ till jobbet o hem... el?? *s*. Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Maorie

Jag är likadan! Börjar också kl.13 idag, men kl.07 var jag pigg som en mört. Jag tvingade mig själv dock att somna om, så vid åtta gick jag upp istället. Men irriterande är det. Kan ju ligga o dåsa till minst tio, varför inte göra det liksom. Hmpf. =)

2008-05-28 @ 09:17:06
Postat av: Rick

Jag tror du väcker dig själv att du snarkar....ehh jag vaknar iaf haha puss

2008-05-28 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0