varmt

Det är ett härligt väder idag! Varmt och skönt! Dagen på jobbet har gått väldigt fort och imorgon är det fredag (Yippie)!! Då åker alla KISSdiggare till Sthlm ;-) Kan inte fatta MOI se KISS!! Nja iaf höra hehe. Ikväll/natt så blir jag ensam. Toni följer med Dan ut till Näshulta där Dans familj har en stuga. De sover kvar där och åker in med en kompis till skolan imorgon! Nu är det klart att Toni åker till sin pappa i Göteborg den 9 juni. Han ska sen följa med till Strömstad och jobba på en herrgård tillsammans med sin pappa. Toni berättade att det finns en båt där med som han skulle få diska och/el servera mat på. David (hans pappa) är kock. Tyckte att det lät väldigt kul för Toni och att han kommer iväg och får jobba iaf denna sommar med. Här var det svårt att få jobb. Man måste ha kontakter nu för tiden för att man ska få nåt säger Toni. Nu får han åka enda till Strömstad och det lär vara väldigt fint där har jag fått höra. Vad jag kommer att sakna han :/

Fick ett jättefint Tackkort ifrån Hanna och Kari från när Elice döptes! Det är ett kort på Hanna o Kari och lilla Elice som tittar på prästen. Det ser ut som hon verkligen lyssnar på prästen hehe. ja hon är för sööt!

Jahaa, vad ska man hitta på ikväll då?? Fick ingen semester imorgon så det är bara att se glad ut och kliva upp i morgonbitti. (som om det skulle vara ett problem då.. har jue klivit upp 05.30 hela veckan även om jag vart ledig eller jobbat kväll) Stön! Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0