BUUU!! Happy Halloween.

Spökar det för er? Hehe. Jag vet ett spöke som har klivit ur badet :) Jag bara älskar att bada! Det är terapi för mig. Man ligger där i varma härliga vattnet och tänker och planerar och diskuterar för sig själv. Det händer att jag sjunger och svär som en borstspindel. ASG. Terapi!!

I torsdags var vi som sagt till Grappa och åt och det var en besvikelse. Jag beställde en pizza som alla på jobbet tjatat om att den är såå good och du MÅÅSTE beställa den. Den innehöll bla räkor och kräftor och aioli. Låter gott och visst är det gott med skaldjur :) men var fanns AIOLIN? en pytte klick här och en pytte klick där GWAAAHHH!! Ta hit flaskan tänkte jag här ska det spritze på. Ja nåväl men sen kom det värsta. Vi ville ha efterrätt Naturlisch! Då fick vi bara EN sort att välja på.... ??!! WTF? vad är det för en restaurang? Jo vi skulle förbeställa det eftersom vi var så många... suck. Det var INGEN som tog efterrätten och ingen dricks fick de. Det var så dåligt. Nä No more Grappa! Bilder kommer sen. Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0