Det går fort när man har trevligt ;-)

Redan söndag!! Fattar nada. Har haft en very nice weekend whith my love ;-) Tråkigt bara att det går sååå fort :/
Imorgon är det måndag och dax för jobb igen. Jobbar till 12 sen ska jag på handledarinfo på Rinmanskolan. Ska få träffa min elev som ska gå 4 veckor med mig på mitt jobb. Tisdag jobbar jag också bara fm och sen ska jag på kurs. Elektronisk handel som det så fint heter. Är inte särskilt svårt men vi är 3 st från mitt jobb som beställer olika saker från nätet och nu ska vi lära oss att beställa via "intrade". Det går nog fort ;-)
Ska nog fortsätta gå med stavar för det var så skönt men måste ta mig till gymmet med. Nu ska jag nog sluta det bruna för idag. En kyss skickar jag till min going over there in Hällberga. Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Puss tillbaka lilla gumman o tack för en fin helg tillsammans :)

2008-11-02 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0