Dröm

Jag hade en mycket märklig dröm inatt. Önskar man kunde förstå vad det betyder. Nån som kan drömtydning?

Jag drömde att jag hade en hund! Han var beigeguldfärgad och brun i ansiktet och ner över magen. Jättefin. Jag vet inte om jag låg på golvet eller i sängen men jag låg och höll om han. Sedan så vände jag mig om och hamnade på magen och hunden låg över mina halva nacke och rygg. Jag minns så väl att jag njöt och log och det roliga i det här är att jag visste/kände att hunden log med!!   Fattar ni?! hehe

Berättade det för mina arbetspolers och de skrattade så gott åt att hunden log. Ja ... märkligt hehe

Kommentarer
Postat av: Rick

....ja men jag lovar, jag älskar dig...på heder och samvete, gör slut med hunden, och ta tillbaka mig ist ;)

2008-11-05 @ 18:33:05
Postat av: Nikolina

meeen hunden VILL gosa jue ;-)

2008-11-05 @ 18:35:19
Postat av: Margot

Det brukar betyda att man är trygg i ett förhållande eller en vänskap och man känner sig omtyckt.

2008-11-05 @ 18:44:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Nikolina

DET låter härligt Margot :)

2008-11-05 @ 18:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0