fortfarande sjuk

Jag får aldrig en vanlig förkylning utan jag blir totalt däckad. Det började med halsont och nu har jag ont i näsan pga av torra slemhinnor. Det gör förbannat ont kan jag tala om för de som inte vet. Tårarna bara rinner pga smärtan. Har masat mig till apoteket och köpt värktabletter och näsolja som jag hoppas ska hjälpa mig av med smärtan.  Tycker synd om mig själv och så är jag lätt irriterad eftersom jag har ont. Just nu kke jag är värre än en karl som blir förkyld *ler snett*. Jag skulle behöva ta hand om mitt hem men det finns inte ork till. Får flirta lite med Toni. Jag har tittat på "nya" Beverly Hills idag. Ni vet den gamla serien fast i ny tappning. Det var ganska kul att se den och man fick se Kelly och Brenda som var med i den gamla bevvan. Nja jag kke inte följer den nya men jag var nyfiken på hur den  var eftersom den gamla växte man upp med. Kanske Toni gillar den nya serien. Nä nu ska jag försöka att sova lite. Bye♥

Kommentarer
Postat av: mariana

ujuj tänk att vi båda är sjuka!!

hoppas att du kryar på dig tjejen

kramiz

2008-11-25 @ 12:33:24
URL: http://www.marianaskeramik.blogspot.com/
Postat av: Margot

Stackare, jag tycker synd om dig hoppas det blir bättre/ Margot

2008-11-25 @ 15:03:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Rick

Ja du lät för ynklig i telefonen iaf, hoppas att du snart e på hugget igen. puss

2008-11-25 @ 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0