Hinner inte med riktigt....

Nu är det mycket känns det som. Hinner knappt skriva på min blogg. Fullt ös på jobbet, har en elev som heter Sara. Hon är 16 år gammal och går omvårdnadsprogrammet på Rinmanskolan. Kanonduktig tjej som tar för sig och är inte rädd för 5 öre. Pratar med vårdtagarna och hjälper så gärna till kke lite för mycket. Ibland måste man ha "händerna på ryggen". Ja, jag är inponerad pga hennes ålder.

Snart är det 1:a advent och alla stakar och julstjärnor ska fram. Jag bara älskar det. Det blir så fint i allas fönster under julen. Tänk att få pynta ett hus. Kke får jag det så småning om :). En gran ute på tomten istället för min fula plastgran jag har och blir osams med varje jul. Julgransbelysningen ska vi inte tala om... Grrrrr. hatar den. Jag både älskar och tycker julen är lite sorglig. I mitt fall när det känns sorgligt är att jag aldrig får fira julen med HELA min familj samtidigt. Annars så tycker jag det är härligt med jul. Det räcker med att ha en skinkmacka i ena handen och julmust i den andra och en stor skål med godis framför mig hahahahah. Nja och lite till förstås ;-). I år så jobbar jag på julafton. Carina på jobbet har frågat om jag kan agera Jultomte för hennes barn och släkt denna jul med och jag sa Självklart. Bara hämta mig på jobbet. Tror nog Toni åker till sin pappa i jul.

Det blir Glöggfest hos Maria nästa torsdagkväll och jag ska köpa med mig en glögg från båten. Det gjorde jag tydligen förra året med eller var det året innan? hmm nåväl.

Idag åker jag på en kryssning ROCK AT SEA! Ska bli så kul. Åker med Sussie och så träffar vi Marie och Ronny på båten. Nice!!
Vi får en fin A-hytt på samma våning som banden.. Vi ska äta mat tillsammans med banden ;-) och går in som VIP kunder hahahahaha ja jag fattar inget men Sussie har fixat :)
Det blir HEADbanging till hårdrocksmusik för hela slanten :) Mer om detta när jag kommer hem. Puss och sköt om er. Bye♥

Kommentarer
Postat av: Margot

Va kul, hoppas du får roligt/ Kram

2008-11-22 @ 06:57:56
URL: http://[email protected]
Postat av: mariana

vilken partybrutta du är!! hoppas att du får en kul kryssning

hej hopp från din GAMLA bästis

2008-11-22 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0