Lördag

Idag blir det lite pyssel och sen ska vi ta en tur till min mor. Hoppas att Toni hinner följa med annars får jag gå själv. Det var längesen man var till henne så det är nog på tiden. Har kännt mig lite tungandad efter förkylningen, skulle nog behöva gå till doktorn. Är jue inge vidare när man inte kan andas ordentligt, man blir så himla trött och orkeslös. När ska jag hinna med det då? Får göra ett försök i veckan när jag är ledig. Imorgon söndag ska jag jobba extra. Det är kaos på jobbet. Är lika bra jag jobbar så jag inte blir så fattig till jul eftersom jag varit sjuk.

Toni har fått 3 presenter nu. Face kitt, duschschampo och ett påslakansset. Han får även nr 4 idag eftersom jag jobbar imorgon. Han får en halv klippning, rest får han lägga till själv ;p. Han är jätteglad och förväntansfull.

Önskar alla en trevlig Helg! Bye♥

P.s Ritva, Vad roligt! Välkommen tillbaka! Tack för kommentaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0