Måndag

Jobbat på fm och det var mycket att göra. Skulle bla hjälpa en utav mina vårdtagare med en klagoanmälan till Pagoden (hon med hunden Puffi).
Sen fort ner till Rinmanskolan där jag skulle på handledarinfo. Fick träffa alla lärare och kurator, rektor osv och inte minst eleverna. Sara som ska gå 5 veckor med mig och inte 4 hade jag redan träffat! Det var ganska bra att få träffas så här med lärarna och elever.  Träffade en gammal lekkamrat till mig (vi gick i samma klass med) Ellinor! Det var jättekul. Hon jobbar på Svalan och är också en handledare! Minns du henne Mariana?? hehe :) Hon hälsar! Sen efter 16 var det dags att gå hem. Straxt efter jag kom hem så ramlade Toni in med Joel. De hade lite kinamat med sig och jag fick vara med och äta med dom *ler* Gott så! Hade velat tvätta idag men det fanns ingen tid så det får jag göra imorgon. Bye 4 now♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0