Måndag .. ledig.. o tur är väl det.

För jag är sjuk, dunderförkyld. har varit det sen i onsdags. Jag bara hatar mina förkylningar. Det värsta är att ha ont i näsan när man andas in och sen torr i halsen så man hostar lungorna ur sig... skitmysigt. Har haft en djävulsk natt.
Tråkiga är att jag kände av halsen hela tiden jag var på kryssningen eftersom man gick el småsprang i trappor mellan scenerna. SUCK vad det var tungt. Roligt var det men som sagt tungt när man inte orkar med. Sussie tyckte säkert jag var skittråkig. Jag låg i min hytt vid 01.00 tiden för jag orkade helt enkelt inte. En incident som hände som jag kommer att minnas en lång tid framåt är:

Jag och Marie skulle åka hiss på båten och när vi klev in i hissen så stog där en kille och en tjej. Tjejen såg ut som hon skulle ha varit en skådis från Star Trek *s*. Den här tjejen stirrade på Maries bröst och sa - Gud vilka härliga stora bröst du har!! Mmm Tack mumlade Marie. Får jag känna sa den här tjejen. Marie är inte den som är den utan sträckte på ryggen och spände ut bröna och tjejen började klämma och såg så salig ut.... sen böjde hon sig ner och kysste och tänkte slicka på Maries bröstvårta. Marie skrek Neeej!!! Som tur var så öppnade hissen sig och vi ramlade ut. Marie lite halvt skärrad och jag gapskrattade hela vägen till baren !!! Det var längesen jag garvade sååå mycket! Sista timmen satt jag i maries och Ronnys hytt och drack snowball och aruba tror jag likören heter. Krämig fruktsmak som var jättegod. Jag handlade inte särskilt mycket. Det var dåligt med glögg på taxfree så det blev inget. Mamma ville ha finskt jaktkorv och det hittade jag inget av.  Ja man får inte klaga på denna resa för vi fick en a-hytt där väntade öl på oss. Vi fick biljetter så vi kunde äta tillsammans med artisterna och lite drinkbiljetter med. Härligt. Vi blev erbjudna att åka en vända till eftersom det var 50-60 tals båten som åkte från lör-sön men vi orkade inte. Iaf inte jag.
Nä nu orkar jag inte sitta här mer utan ska försöka lura lite. Om jag hade ork så skulle jag ta fram stakar och stjärnor men det hinns med sen. Kram på er. bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0