Smyckning av stan

Igår satte de upp girlanger med ljuslykta här i centrum inför Julen! De är ganska fina men lite otäckt är det när det kan blåsa storm. Då har man en fin stor ljuslykta vardagsrummet sen hehe. Det är inte långt till1:a advent nu.Jag längtar tills man kan sätta upp ljusstakar och stjärnor o dyl. Det är så vackert med dessa belysningar i varje fönster. Sen har vi de som har FÖR mycket hahaha. Och blinkande hit och dit så man nästan får epilepsi. Nej lagom är bäst men jag kan förstå dem som vill ha lite här och lite där och sen skulle det vara fint att ha där också. Då blir det lätt lite för mycket hehe. Härligt *s*.

Är fortfarande svullen runt ögonen men det har gått ner en del. Ska nog jobba imorgon. Har en elev nu som ska gå med mig. Det var ett fint Välkomnande hon fick i igår då jag inte var där men vad göra när man såg ut som elefantmannen. Ska ta en ipren nu så jag orkar med lite besök från min vän Marie. Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0