Torsdag 18 dagar kvar till Tonis 18 års dag :)

Jobbade extra idag för Ritva. Det gick ganska så smidigt förutom att en farbror inte var nöjd med sin handling. fast det var lätt ordnat.
Efter jobbet var jag in på Maxi för att köpa en present till Toni.  Tänker genomföra min plan att ge Toni en present varje dag nu fram till att han fyller 18 år :) Nu har jag fixat 4 presenter och fler är på gång. När han fick öppna sin första present idag så vart han väldigt förvånad nästan som att han tyckte det var tabu att öppna redan nu *s*. Söta han. Varsågod och öppna sa jag. Första presenten bestod av ett Face kit. Det är en ansiktstvål och en ansiktskräm. Toni blev jätteglad! Han fick ett kort med där det står att hans mamma älskar han mest i hela världen osv... hehe.

Sen vart det svisch in i duschen, färgade håret.. ja just det, köpte hårfärg.. som bara ska sitta i 10 min. Fattar ni? Bara 10 min. Kanonbra!!!
Sen vart det stressigt iväg till Maria på Glöggfest. Som vanligt så överträffade hon oss med sina goa små rätter/plock. Det var så himla gott. Efterrätt bestående av Ost, fikonmarmelad, kex, choklad, pepparkakor .. MUMS. jag köpte Dufhenkroks X edition (starkvinsglögg) till Maria som hon värmde och den var jättegod. Smak av Kakao Den ska jag köpa mer av. Jag skulle ta kort på maten men av någon anledning så glömde jag det. Vi hade det jättemysigt iaf. :)
Nu ska jag sluta de bruna. Bye 4 now♥

Kommentarer
Postat av: ritva

nu har jag äntligen kollat , naisigt

2008-11-28 @ 09:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0