3 män och en baby

Den här torsdagen har gått fort tycker jag. Min pappa var här på fm och vi satt och pratade om ditt och datt. Det var riktigt trevlig och det var ett tag sen vi sågs. När han sen gick så kom Kari med lilla söta Elice. My god så söööt hon är :) Jag blir alldeles salig när jag träffar henne. Man får bättra på sina biceps om man ska orka hålla i henne *s* Jaa hon är rund och go detta lilla charmtroll. Hon bara ler och flinar åt mig så man kan inte göra nåt annat än smälta som smör .. Hon kan säga mamma nu men inte pappa (Kari grymtar lite *s*) och sen låter det som hon säger Hej till mig och busler hahaha.

Det var 2 män och en baby. Sen kom en man till.... ja 'suckar* ÄNTLIGEN!!
RICK!! Vi har inte setts på nästan 2 veckor oj oj oj. Jag fattar inte att Marie S orkar. Hennes karl bor jue i Uppsala!!??
Det var så skönt att Träffa Rick igen. han drog upp sin t-shirt och drog sen upp min och pressade därefter sin mage mot min.... Satan i gatan vad skönt det var som jag hade längtat efter närhet :) Vi stog där bara och höll om varandra. Härligt!! Ja det var kvällens höjdare *ler* Puss hjärtat! Kl 21.00 ska jag se FRINGE på 5:an. Bye ♥ ...... *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0