Baby Boom På Delfinen!

Ja nu är det bebisar i rullning hehehehe.
Fick veta igår att Petra är gravid och jag är såå glad för hennes skull. Lilla Petra ska bli mamma :)
Marie försöker bli gravid och Maria ska bli mormor och Gunn har blivit farmor. Vad underbart och jag är glad för deras skull. Mycket bebisar ;-) Liite avis blir man men får nog slå bort tanken omedelbart...

Nästa vecka är det höstlov för alla barn och veckan efter ska jag vara handledare åt en omvårdnadsstuderande. Jag vet vem tjejen är som kommer till oss och hon vet vem jag är. Något som är nytt är att jag är inbjuden till Rinman på handledarinfo för studerande i åk 1. Lustigt hehe men det ska bli kul.

Idag har det varit fullt ös på jobbet men skönt när det går fort så man kan gå hem sen *s*.
Jobbar lördag och söndag. Är ledig på måndag :) Nu ska jag ta ett lååångt härligt Baaaad :) Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0