Det spökar

Satt och softade framför Tv:n. Kikade för skojs skull på Falcon Crest *fniss*.

Då helt plötsligt en bukett torkade blommor som jag har i hallen på väggen åkte ner på golvet.  Hmm.. nåja snodden vittrade väl sönder *s*
Hade det varit min far nu som är väldigt skrockfull och tror på allt möjligt och omöjligt hade sagt till mig nu att det har hänt nåt bland mina nära, notera tiden. Klart 11.50.
Jag glömmer aldrig då jag var hem till min pappas lgh en sommar för att vattna blommor och kolla post  då de var i Makedonien. Deras övre hyllplan på bokhyllan rasade ner.. ????!!!! Jag vart skitskraj och fattade inget. Det ända jag tänkte på nu hur i hela friden skulle jag berätta det här för min far utan att han ska tro att jag har haft värsta festen. Nåväl, han ringde samma dag och berättade att en släkting avlidit. Jag berättade vad som hänt och han menade på att det var ett tecken. *MYSTISKT*! Ja han har en del historier att förtälja min far, både som han själv och andra har varit med om. De brukar åka till en spådam i Västerås ibland hehe, Har varit med en gång faktiskt! Hon har ett vackert namn! Allt hon har sagt har gått i uppfyllelse. Lustigt va? :) Sånt här är spännande tycker jag! Har ni vart med om nåt konstigt och mystiskt så kommentera det gärna på min blogg!! Bye♥

Kommentarer
Postat av: Margot

Oh sånt där gillar jag, vad hette spådamen i västerås?

2008-10-09 @ 14:45:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Rick

Ja jag blev skitnödig idag kl 10:47....kan det va nåt?

2008-10-09 @ 16:30:35
Postat av: Maorie

Haha.. (skrattar åt Ricks inlägg) =)

2008-10-09 @ 17:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0