Student -09

Det är snart Jul, kan ni fatta? Jag tycker det går så himla fort nu.
Toni fyller snart 18 år och idag ska han prova ut Studentmössan! Min studentmössa är borta :( Om Saida levde så skulle man fråga henne var den finns.
Toni sa till mig igår att hans pappa fyllde 40 den 7 okt. Jag hade glömt bort det totalt, inte för att jag brukar fira han men jag brukar påminna Toni. Tur var väl att han kom på det själv denna gång haha. Idag åker han ev till Gbg för att fira sin far! David ringde och ville att Toni skulle vara med på festen. Tur att Toni ALLTID firar sin far på nåt sätt. Hans far firar ALDRIG Toni. iaf inget som jag har märkt. Jag minns inte när Toni fick en födelsedagspresent av David sist el en julklapp! Kke får han nåt nu när han fyller 18 vad vet jag. Han har sagt att han ska ställa upp när Toni tar studenten men vi får väl se om han gör det. Det kommer att gå åt jävligt mycket pengar och det vore jue skönt om han ställde upp på nåt. Det slutar med att jag ruinerar mig själv men det är det VÄRT! Allt för min enda son!!! Jag har jue bara han och studenten tar man bara en gång! Jag är oerhört stolt över han som snart gått klart 3-årig samhäll. En utav de tuffaste linjerna. Den dagen han tar Studenten blir hans och även min lyckligaste dag :) Jag älskar dig Toni!!

Kommentarer
Postat av: gubben

Jo vi får massage på jobbet, men det e ju hur lång kö som helst, min första tid som jag bokade i september, är 5/12 eller nåt :( Min nacke orkar inte vänta så länge. puss

2008-10-12 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0