Helgen gick ganska fort ändå :)

Skönt det :) Imorgon måndag är jag LEEDIG!! Härligt! Och löning på det. Imorgon kväll blir jag Maria och Ritva bjudna hem till Gunnel på Svamp delicious a la Gunnel! Kul, vi har alltid trevligt ihop. Så vad har hänt i helgen?! Nja inte så mycket mer än jobbat förstås. Fredags kväll var jag och Toni hem till Marie o co för att gratta Emil. Vi fick en jättegod hemmagjord smörgåstårta och 2 vanliga tårtor, tror ni det var gott? hehe säger bara nam nam ;P. Den kvällen sa bara svisch så var klockan 21.30. Tror vi kom därifrån efter 22.00. Sista timmen tittade vi på en inspelad video med våra barn sen -94. Toni och Emil var 4 år och Simpa 1 år. haha de var så sööta och jag tror Toni mös verkligen när han så filmen. Både jag och hans far för ca 14 år sen i samma rum *asg* Konstigt för han. det händer jue annars aldrig liksom *hehe*. jag har alltid velat ha en kopia så vi får väl försöka ta och göra en. Kul att ha! Lördagen var jag ner till bowlinghallen för att se Rick spela. Det gick väl inte sådär jättebra men de vann iallafall och det är väl huvudsaken. Efter det var det bara att ta bussen till jobbet.

Maria på mitt jobb har köpt nya stövlar....... <ÅHHHHH så SNYGGA!!!!! Hon har köpt de i Västerås för en.. dyr slant *suck* men åhhh såååå snygga!!! jag har nog innerst inne en liten förkärlek för skor spec stövlar av alla de sorter men de jag har fastnat för kostar alltid skjortan. Nåväl, vad är en bal på slottet, har ett par fina jag fått av Rick. Det som är så underbart med dom är att jag ALDRIG fått nåt skoskav... annars brukar jag jämt få det. Bye 4 now. Måste berätta om hunden Puffi men det hinner jag inte nu. Bye♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Ja det måste vara underbart att se sig själv som liten, tyvärr finns ju inget sånt kvar från min tid pga branden. Men det sägs att jag var en charmig liten kille redan då :)

2008-10-26 @ 21:29:13
Postat av: Margot

Ja du Nikolina, jag har en morsa som tjatar att jag ska följa med på gymmet hi hi annars skulle jag aldrig komma dit./ Kram

2008-10-27 @ 16:25:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0