Måndag, uppe med tuppen.

Hallå där ute. Ja, vad gör jag uppe så här tidigt? Börjar jobba kl 12.00. Igår kväll kikade jag på "Parlamentet" och straxt efter det så stängdes de bruna, jag slocknade på soffan.  Toni höll på med ett skolarbete framför datorn och tyckte att jag skulle gå och lägga mig i sängen. Sagt och gjort och nu sitter jag här. Kollade mina mail och upptäckte att jag fått ett av Mariana :)*en gammal bästis jag haft men som flyttat och just nu bor i Borlänge*. Fan vad kul och "snacka om trollen". Rick har sagt att vi skulle kunna ta bilen och åka till Borlänge och hälsa på dom. Faktiskt så hade han tänkt det till helgen nu som varit då han tog långledigt men jag tyckte att det kan vi ta en annan gång. Måste snacka med Mariana och så först! Tanken var underbar och jag älskar han för det! Det skulle vara så kul att åka dit nångång jue. Mariana passion just nu är lera och driver en butik deltid tillsmmans med 8 andra i Falun som heter Blå ängeln. Jag har fått hennes blogg och hennes hemsida där man får se lite av vad hon har skapat. Hemsidan- marianaskeramik.se. Kolla in den, Hon är jätteduktig och jag har fallit handlöst för ljuskronorna! jag vet jue att hon är konstnärlig men satan i gatan. Jag är inponerad :)

Har inte skrivit på en vecka nästan och har inte haft nåt direkt att skriva om, blir så ibland. Helgen har varit skön. Var med Rick i Hällberga och vi myste och hade det bra. Jag tror han har förstått vad närhet är nu *ler* som jag har tjatat om i snart 2 år. Det är som triss "plötsligt så händer det" *blink*. Visst var det härligt älskling?! Det roliga är att jag bröt ihop, har tjatat på det och när jag få så bryter jag ihop????!!! Fan vad konstig man är, hjärtat säger att jag söker tröst och han rätt i det. Den senaste tiden har jag tröstätit och det gör jag när jag inte mår så bra. Men det vänder!

Toni ska på bal i maj. Jag fick veta det igår. Han ska gå med sin bästa tjejkompis. Jag tycker det är jättebra. Vad fina de ska bli med frack och balklänning. ..... o dyyrt *suck* men  men... sen efter det tar han studenten!! Ni inser väl att en semester på Bali är uteslutet i sommar :p

Idag ska jag till VC på uppdatering på mina deligeringar och jag hoppas att det blir muntligt denna gång.
Är bara ledig på onsdag. Fredag kväll ska jag och Toni gratta Emil. imorgonkväll ska jag på en föreläsning på teatern. Mats Pettersson heter han som ska medverka *ler lite åt namnet* han ska föreläsa om "Orka vara ledig". Kan bli intressant! 30 okt ska vi avtacka våran chef. Det blir på Grappa! Rick ska på kurs tis-ons. Ja denna vecka går nog fort tror jag! Bye♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Undra varför det namnet får dej att le.... hmmmm... kliar mej i hövve hehehe ;)

2008-10-20 @ 15:18:41
Postat av: Margot

Sandemos nya bok heter YRSA Den glömda drottningen och du får jättegärna låna den sen./ Kram

2008-10-20 @ 18:07:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0