stolt mor

Har vaknat 03.00 varje morgon i 3 dagar nu.. Vad är det med 03.00?? Vaknar och sen har jag så svårt att somna om, gissa om jag är och har varit slut dessa dagar?! Nu är jag ledig i 4 dagar och hoppas kunna sova ut nångång. Maria messade nyss och ville jag skulle med ut och ta en öl men jag orkar inte. Synd för de är så roliga! En annan gång. Loooooovaaar!!

När jag skulle ta mig hem idag efter jobbet så messade Toni mig om att han skulle gärna vilja fixa middag ikväll. Javisst fick han det min goa unge! Han är fantastiskt duktig på att laga mat Hjärtat och jag kan tyvärr inte ta åt mig för det utan det har han fått efter sin far. Toni har även börjat en matlagningskurs på skolan varannan torsdag! Han tycker att det är väldigt roligt! Jag sprang in på Maxi efter jobbet och handlade alla ingredienser och åkte sen hem. Toni började med maten och jag höll han sällskap *ler* Fan vad jag mös!! Min lilla kock :)
Han lagade baconlindad kyklingfile med ljummen potatissallad! Gissa om det var GOTT!! Jag är fortfarande proppmätt!! Jag föreslog att han skulle få laga mat åt mig och mina arbetskamrater/vänner 4-6 st nån kväll. Det gjorde han gärna bara han slapp sitta med oss *ASG*. Meningen var att vi skulle se serien Heroes tillsammans men grabbarna ringde och sen vart det kolla på fotboll istället. Nåväl, vi kan se det imorgon.

Undrar om jag ska gå och träna imorgon????.... *gäspar* ZzZzzzZzzzzz bye ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Toni The chef....bara han inte blir en stor tjock, flottig kock sen...haha

2008-10-01 @ 20:56:53
Postat av: Nikolina

Nääää det blir han inteeeee :p

2008-10-01 @ 20:58:21
Postat av: Anonym

Jag åt oxå baconlindad kycklingfile i går, men ja fyllde dom med fetaost oxå... Mums.... Men ja fick ju göra mitt själv :( Han e duktig Toni, kan få bjuda mej på hemlagat nångång ;) Kram

2008-10-02 @ 13:31:29
Postat av: Marie

Hoppsan.... Glömde skriva under föregående inlägg :)

Men du kanske förstod att d va från moi :)

2008-10-02 @ 15:12:53
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0