Tisdag kväll

Har precis kikat på 2 avsnitt av Heroes med Toni.
Slutade lite tidigare idag eftersom jag inte hade så mycket att göra. Sprang in på Maxi och där hör jag hur nån säger - Nämen Tjenare Nicko. Kikar upp och där står Norbert. Det var inte igår man såg han. Brorsans gamla polare. Vi snackade om ditt och datt och så ville han ha brorsans nr. Medans han pratade så kunde jag inte låta bli att kika på hans tatuering han har på bröstet, ja jag såg inte hela utan den stack upp nära halsen, såg ut som eld. Skitfin! Kunde jue inte be han ta av sig tröjan heller hahahahaha men snacka om tilldragande. Lilla Norbert (är som en lillebror) fast inte så liten heller, han är ganska STOR! Ja det var kul att träffa han. Barnen har hunnit bli 2 1/2 år och 5 1/2 år. Tiden går. Skulle vara kul om han och brorsan började umgås igen.

Var på föreläsning ikväll och lyssnade på Mats Pettersson. Han pratade om att "ORKA" vara ledig! Det var så jävla bra och klockrent allt. Mycket skratt och tankeställningar fick man. De 2 tim bara försvann. Fattade inget när vi skulle gå. Va?! Slut redan?

Imorgon onsdag är jag ledig! Skönt! Bye ♥

Kommentarer
Postat av: marianaskeramik

hahaha mats pettersson.......jo jag antar att det inte var det "riktiga"

tjena tjejen klart du ska komma och hälsa på oss i dalarna

vad gulligt du har skrivit om min keramik du är go du! just nu har jag drejat ett gäng kannor och gjort tallrikar (kommer på bild på bloggen när de är brända och klara) shit var det för längesen eller igår som vi hängde ihop jämt min gamla bästis?

kram mariana

2008-10-22 @ 19:07:51
URL: http://www.marianaskeramik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0