Tisdag

Skönt att vara ledig men det går så fort jämt.. nu ska jag jobba ons,tors och fredag. Min goding har tagit ledigt tors-sön. Skönt för han och det kan han behöva.
Idag så har jag försökt ha sovmorgon hehe. men väcktes av en sopbil som hämtade glas hos oss, mysigt att vakna till sånt.. NOT!
Sen har jag varit hem till Marie, känns som det var ett bra tag sen vi träffades och det första jag gjorde var att ge henne en kram :) Vi fikade med hennes äldsta son Emil som fyller 18 år imorgon. Hipp Hipp Hurra!! Han hade bakat en sockerkaka *ler* det var gott! Följde med Marie till Lidl sen innan jag skulle hem. Jag skulle BARA köpa valnötsglassen (supergooood) men det vart liiite till, tråkigt bara att släpa hem det till min gata sen ;p. Var så hungrig när jag kom hem och tänkte värma på rester jag hade kvar från igår men tyvärr så hann min käre son före mig. Frågade han om han inte fick nån mat i skolan idag hehehe. Rick ringde straxt efter och undrade om jag var hungrig. Jaaaaaaaaa sa jag så vi träffades för att äta ute :) nam nam ;-)
Har varit och hämta ut min jacka som jag beställde och den var ganska fin faktiskt bara det att MOI har jue gått upp lite (bara lite juu) så den sitter lite slimmad hmmm... kke dags att göra nåt. Ja jag vet.. hmmm jag ska gå till gymmet.. pöss bye ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Åhh vad kul med en ny jacka, hade du den på dig när vi åt? Isf var den jättefin, hmm sånt ser ju inte vi killar på en gång så där....den gamla e jättefin oxå....fniss puss kalaspinglan där :)

2008-10-14 @ 19:38:05
Postat av: Marie

hehehe... Har precis skrivit i min blogg o så tittade ja in här efter..... Man kan tro ja läst här först o sen skrivit min :) Sitter o väntar på att kl ska bli fem nu så man får äta lite gött :) Kram

2008-10-15 @ 15:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0