Fan vad trött jag är

Är det pga av vädret eller?
Det känns att det blivit kallare så nu får man vänta in vintern snart. Man vill bara dra täcket över sig eller se en film bara och vara. Skulle behöva ta disken .. Toni lovade att ta den när han kommer hem från skolan men jag vet inte om jag orkar se den så länge till. Jag tar den själv. (snällt av han iaf). Såg Arkiv X filmen för ett par dagar sen, den var bra men inte samma arkiv x känsla som i serierna tycker jag och Toni höll med mig. Fick bantarpulver av Rick. Jag trodde det var äckliga Nutrilett men det var det inte. Den här heter Naturdiet och den var inte så dum faktiskt. Tog en igårkväll efter jobbet men vart hungrig igen efter 1 tim och 30 min. Mera vatten och kke en frukt skulle hjälpa mig. Jag är jue inte van med att dricka en 3dl dryck utan vill jue äta a whole lot more liksom *suck*. Får prova mig fram lite. Jag byter ut nån måltid då och då. Sen den där träningen... Kan nån komma hit och sparka mig där bak ?????? Kke om de ställer en hög  chokladkakor i omklädningsrummet på nautilus så kke jag går dit hehehe. Skärpning!! ja ja ja ja jag skaaa gååååååå.

Jag har tagit in min paprika planta, det har kommit små söta paprikor och jag är rädd att de ska frysa ihjäl ute på balkongen. Det är inga minusgrader än men vad gör man?? Kke dags att ta in tomaterna med?? De mognar ändå.

Vill åka till Ikea med. Har funderat på att byta ut handtagen på mina köksskåp. Jag vill ha handtag i svart smide. Har kikat i katalogen men kan inte hitta dom där. Hoppas att de finns kvar på Ikea nu. Fanns bara de svarta släta men jag vill ha de andra. Ja vi får se. Ny matta i v-rummet och sen har jag tröttnat på de i köket *s*. Linneskåp har jag velat ha i 3 år. Skulle duga med en liten jag kan ställa i min stora garderob. Persienner och/eller nya gardiner. Ja suckar det är en del. Var kan man få tag i bättre begagnad symaskin? Det skulle jag behöva.

Har pratat med Sussie och hon vill jag följer med på ROCK AT SEA hårdrocksbåten den 21 november. Har sån tur att jag bara behöver betala bussen dit och hem annars så skulle jag inte haft råd. Så det blir av iaf. Kul :) Nä nu lite nytta. Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller me dej om Arkiv-X, serien är bättre :)

2008-09-17 @ 14:16:07
URL: http://starlight67.blogg.se/
Postat av: Rick

Hmm...för att reda ut ev missförstånd!

JAG köpte bantarpulver till MIG själv, som jag inte tyckte om, och det pulvret fick Nikolina. SÅ jag har inte gett henne det för att JAG tycker att hon ska banta. Så de så.... :)

2008-09-17 @ 15:40:55
Postat av: moi

Har någon trott det? ;p

2008-09-17 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0