Hemma-ont i arm,handleder och skulderblad

Nu orkar jag inte gå och ha ont längre liksom..

Ringde till Vc och när de väl ringde upp så sa de att de rekomenderar sjukgymnastik först. Hon pratade om att det kan vara nån låsning. Jahaa och nu är telefontiden över så man får ringa imorgon. Tänker ta på Skiftinge VC så är det bara att knalla över när det är dags och om man jobbar samtidigt. Suck vad handikappad man känner sig och det gör så himla ont när man överansträngt sig som typ lyft en kaffekanna eller dylikt. Har tagit alvedon men näää det är jue ingen medicin när man har ont. Måste ta mig till apoteket och köpa Ipren. Toni masserade in zonsalva igårkväll men det vart bara värre. Får jag massage så skriker jag.. så ont gör det. Den här skiten har jag säkert fått för att jag inte styrketränat på ett tag. Nu törs jag inte börja med det förren jag vet om det kan vara nån inflammation. Ja vi får se vad sjukgymnasten säger. Det är vä arm också.Tänk att man använder den så jävla mycket då??!! Inatt sov jag inte mycket, ska lägga mig en stund sen efter jag varit till apoteket. Ta hand om er och lyssna på kroppen. Bye♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas sjukgymnasten kan hjälpa dej, inte kul att gå o ha ont..... Vet precis hur det känns, min fot you know.... suck



Ha d så gott du kan//Kram

2008-09-09 @ 18:19:51
URL: http://starlight67.blogg.se/
Postat av: Margot

Diklofenac och alvedon gumman /Kram

2008-09-09 @ 19:52:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Rick

Sex, drugs & Rock´n Roll............kanske?? Puss

2008-09-09 @ 20:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0