Lördag

Igår efter jobbet drog jag till banken för att hämta mitt id-kort. Jag ser ut som en Kines på kortet men vem bryr sig? Nu har jag äntligen detta id-kort efter 2-3mån krångel. Nog om det.
Kari var i stan med Elice och undrade när jag slutade jobba för han var kaffesugen *s*. Sa till han att åka hem till mig för Toni var hemma för jag var tvungen att gå till banken först. Oh my god vad söt Elice är.. jäla unge hehe. Rund som tusan meeen vilken gounge, hon bara flinar åt mig och jag bara smälter!! Hon är 9 mån nu och väger över 11kg haha ja hon är härlig :) En annan gullig liten kille som heter Ville ska vi få träffa idag för hans mamma Marie fyller 27 år idag. Grattis Grattis!! :) Rick kör ut bröd idag och jag ska ner till tvättstugan.
Har fått tips om en sida på nätet där jag kan kolla på Glamour avsnitt som jag har missat *skitbra!!*. Jag hinner aldrig se avsnitten som går varje dag så denna sida är kanon. En serie jag följt i typ 20 år och den är så jävla dum och knasig men jag KAN INTE sluta se på den *s*. Drogserie ;-). 3 mån till Toni fyller 18 år (kan inte fatta)!! Vad ska man köpa till han? han önskar sig en laptop men det har jag inga pengar till :( Jag får hitta på nåt. Käner mig tom i skallen, vet ej vad jag ska skriva mer just nu men vi hörs en annan dag! Ha det gott alla! Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0