Måndag

Jobbar kväll. Sitter och väntar på att få åka hem. Ibland går det så fort när man jobbar kväll, smidigt som tusan och sen sitter man här och glor. Snart rasar det väl och ALLA vårdtagare behöver hjälp med ALLT och så blir det akut sjuka. Och man får aldrig åka hem hehe. Ja man får väl njuta så länge det funkar fint :)
Helgen gick väldigt FORT! Vips så var det måndag igen liksom :(

Lördagen var vi en sväng och firade Marie och sen tog vi lite bärs på kvällen och jag vart lite lurig ;-) Rick tyckte jag sluddra när jag prata men han har nog fel.. gör väl inte jag heller :p

Det var gott och skönt att bara vara och prata :) Min goding och jag :)
Söndagen så fixade vi klart golven *Äntligen*. Jag fick en allergisk reaktion så jag nös och hostade, snorade som tusan, det bara rann. Vet ej om det  var från dammet av tvättstugan eller om det var spån efter sågningen.. tungt var det. Svårt att andas när det blir så :/

Imorgon efter jobbet kommer jag nog att hälsa på Marie och Ronny. Ronny är i stan och han hade visst sagt till Marie att de skulle nog hem till mig och äta tigerkaka hahahaha. Marie kan faktiskt baka tigerkaka med *fniss*
Jag kommer nog lite senare eftersom jag måste på ett hembesök 13.30 och jag vet inte hur lång tid det tar. Men sen så :)
Onsdagkväll kke vi ska hem till Ritva och mysa. Vi blir väl de gamla vanliga gänget. Vi får se inget bestämt än :)
Saknar mitt hjärta *s* Det var sååååååå längesen vi sågs :p Puss och Bye♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Såååååå längesen va d väl ändå inte sen ni sågs... hihihi..... Kom igen när d blir som för Ronny o mej :)

2008-09-23 @ 10:27:54
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0