Onsdag-ledig

Idag så har jag städat och diskat och tvättat. Toni får dammsuga sen för det orkar/hinner inte jag. Har varit till affären och handlat ägg. Jag har en tigerkaka i ugnen som jag tänkte glasera sen och ta med hem till Ritva. Vi är 4 från jobbet som ska ses ikväll och ha kul! Gunnel har varit i skogen och plockat svamp som hon ska göra smarriga mackor med. Gunnel min goe arbetskamrat/vikarie som är världens snällaste person SER dåligt! Det är riktigt synd om henne. Synen håller hon på och mista snart :( men hon är alltid go och glad och vi älskar henne. Maria ringde till mig idag. Maria - Hej älskling! Jag - Hej baby! Maria - har du hört från Ritva? Det har blivit lite ändring ikväll. Jag - Ok! Maria - Jo Gunnel har varit i skogen och plockat svamp som hon vill fixa iordning åt oss. Jag - .......???? Maria - ASG Törs vi äta det? Jag- .... eh jo men vi kan väl titta när Ritva och Gunnel äter först *fniss*. - Maria- ASG. Jag - Ja dör vi så dör vi i alla fall i gott sällskap!! Ni ska veta att detta är med glimten i ögat. Vi har hört Ritvas skräckhistorier ang Gunnels svampar *s*. O de lever än ;-) Så hör  ni inte ifrån mig efter denna blogg sida så jaaa.. då vet ni :p
 Jag spelar med livet som insats *s*. På tal om spel så har jag vunnit 25 hela riksdaler på lotto :) Jag hade hela 4 rätt!! Det går frammåt iaf!

Toni har varit till Hällerforsnäs med Emil. De har hämtat en framruta till Tonis pappas bil. Imorgon kommer tydligen David (tonis pappa) hit och hämtar den. Jag har sån tur så jag ska jobba kväll hehehe. *skitbra*.

Nä nu ska jag fixa kakan och sen ska jag över till Maria en sväng innan vi åker vidare till Ritva. Maria och hennes gubbe har renoverat deras lägenhet så det ska bli spännande att se hur den ser ut. Kram och ta hand om er där ute. Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0