Prisa Ipren

Har inte ont i skulderbladet idag :) Tack vare Ipren (I Love U)!!
Armen är ok men handlederna är värst. jag har lite svårt för att vara stilla när jag är hemma. Toni är också hemma för lärarna hade studiedag. Vi tog tag i hans garderob. Han har så mycket skit där som vi kastade och vi gick igenom kläder som han inte kan ha längre. Mycket kastade vi men sparade en del som kke Simon (Maries yngsta) kan ha som de får titta på annars så kastar vi det. Hittade ett stjärngosselinne som man kan sy om till lucialinne, kke nåt för Erina. En bok/häfte som Toni fick hem i brevlådan när han gick i 7 :an (tror jag) om Förintelsen i Europa 1933-1945. Rick vill nog kika i den.

Nu ser man hur dåligt med kläder min son har *suck* vad de växer hehehe. Stackarn, måste handlas lite kläder nu till han. Speciellt höst och vinterkläder. Nu kurrar magen. Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Den vill jag gärna läsa....:)

2008-09-10 @ 18:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0