Söndag kväll från jobbet.

Sitter här framför datorn på jobbet. Slutar 21.00. Just nu har jag det väldigt lugnt. Tror det blir lugnt hela kvällen. Vi har precis mumsat på masariner min goding bjöd oss tjejer på här ikväll. Det var väldigt uppskattat. Vi stackars kommunalare som inte får nånting hehehe. Nästa gång vill vi ha tårta *fnissar*. Då du lille hjärtegull så blir du väldigt populär här ska du veta ;-) Igår efter jobbet så åkte jag ut till Hällberga och myste med Rick och Erina :). Hjälpte Rick med golvet så vi kunde fort bli klara med vardagsrummet. Tänkte att när golvet blev klart så kunde vi pussla lite med varandra istället ;-). Stackars Erina gumman var jätteförkyld så hon låg i soffan och tittade på film, det såg så skönt ut! Golven är jättefina. Jag blir så sugen på att lägga golv själv och tapetsera.  Fast jag kan jue inte det själv. :/

Har upptäckt en sak... jag ser juu och veeeet att jag gått upp i vikt, spec på magen *suckar*
Meeen.. igår när jag skynda mig till hemköp innan jag skulle med bussen till Hällberga så KÄNDE jag min Mage... hur den gungade utanför mina brallor.. FATTAR NI?? Hur i hela friden .. vad fan pysslar jag med?? Jag blev nästan äcklad av mig själv.. tänkte.. om nån ser det här som jag känner... GUNGANDE mage??!! Jag riktigt kände hur massan på magen rörde sig när jag gick...... oj oj oj vojne vojne.... Nu blir det att träna och äta sunt annars kommer jag att se ut som en michelinare.... Jag har blivit så jävla slarvig med träningen, ja ok för mina armar och handleder men mina ben är det inge fel på för h-vete, Varför har jag slutat GÅ? Latmasken i mig som talar?! jag gick ju till jobbet och hem förut... Nä dags att ta tag i det här. Rick hade *hua* Nutrilett hemma, choklad dryck (ryser), tänkte jag skulle testa det.. vet att det är ingen höjdare men man kan jue börja där... går det inte att dricka så går det inte. *Tittar på magen* Det måste gå!!

Jag hoppas att jag får några ören över till att ta några lektioner på Krekolas. Annars får jag träna mycket privat och ta en snabbkurs nästa år då jag får mer pengar att röra mig med. På tisdag är jag ledig, kke Margot och jag kan ta en tur då :) Bye 4 now ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Ja det kändes rätt ge Er en liten mazarin. Men du....vem fan har inte mage, har du missat hur den amerikanska befolkningen ser ut? haha

Det ska finnas lite att "ta i" på en kvinna. :)puss

2008-09-14 @ 21:36:19
Postat av: moi

mmm jag hörde det igår kväll ;-)

2008-09-14 @ 21:42:33
Postat av: Marie

Har hört att en kvinna utan mage är som en säng utan kudde :)

2008-09-15 @ 15:14:27
URL: http://starlight67.blogg.se/
Postat av: moi

hahaha Marie, den var bra!!

2008-09-15 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0