Tisdag

Idag är det tisdag och jag har inte träffat Rick på snart 9 dagar :( och det känns väldigt konstigt. I dag jobbar jag kväll igen så vi lär inte ses idag heller... vilket shit! Jag är ledig tors-sön så jag får väl hoppas på ett under då :p. om han inte kan komma till mitt jobb och ge mig en bamsekraam, det skulle betyda så mycket men han har väl inte tid.

Mina tankar snurrar, mycket att tänka och fundera på. Det händer en del på jobbet bla vår chef ska sluta hos oss och påbörja ett annat jobb. Vad vi tycker om det är olika men många ja nästan alla tycker att hon sviker för att hon inget sagt. Hon har vikarierat på ett annat ställe sen i januari och sagt att hon kommer tillbaka i sommar men det har alltid blivit förlängt. Vi kände på oss att hon skulle dra vidare. Tråkigt eftersom alla tycker så mycket om henne. En ev avslutningsfest blir den 12 nov :(. En ny chef vill vi inte tänka på.

Känner att jag måste höra av mig till pappsen här nån dag, det var ett tag sen jag pratade med han :/
Mamma har jag pratat med i telen (typ 2 min) sen så kan man prata med henne nästa vecka igen *s*
Har sovit oroligt ett par nätter och man kan tro att jag oroar mig för något men inte mer än vanligt tycker jag hehe. Det går väl över.
Maries Emil fyller år den 15 okt. han blir 18 år! Jag jobbar tyvärr kväll då men vi kom överens om en annan tid istället då vi kunde komma. Nämligen den 24 okt. Erina fyller år den 6 okt. 8 år! Hon börjar bli stor! Hon har bjudit hem sin far på tacos :) Roligt för Rick. Jag får väl ge henne presenten nästa gång jag träffar henne.. Toni blir 18 år i dec. Jag funderar på att köpa 18 presenter haha, som han ska få öppna en varje dag fram till hans födelsedag. Är det inte häftigt?! Jag fick iden av Maria. Hon berätade att hennes gubbe fyller 50 i dec och deras gemensamma barn har köpt 50 presenter som han ska få öppna en varje dag tills han fyller :). 18 presenter hihihi. kom gärna med förslag ;-)

Jag har beställt en rutig parkas jacka ifrån ellos. Hoppas att den passar! Behöver en ny vinterjacka. Fick den för halva priset så bäst man passar på!

Har nu fått låna Tonis gamla sony ericsson. Den finns det iaf ljud på så man hör om det ringer eller kommer ett sms.  Får låna den tills jag får råd att köpa min nokia lur.
Nä nu måste jag hoppa in i duschen. Bye♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Arton presenter, va coooolt :) Lite sent att tänka på d för min del nu..... Får väl fixa d när Emil fyller 20 istället..... Kliar mej i skallen... Vad kan man tänka sej att du kan ge han i arton dagar.... hmmmm..... Återkommer me förslag... Kanske strumpor, kallingar, en trisslott, bok, biobiljett från ekaf... tex..... Bye igen :)

2008-09-30 @ 10:58:21
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0