Torsdag

Ska snart ge mig iväg till jobbet. Jobbar till 21 ikväll. Usch vill inte.. men men...

Igår gick jag över till Maria innan vi åkte vidare till Ritva. jag säger bara Oh my god vilken härlig lägenhet de har. STOOR och öppen planlösning (i like it). Köket gick i svart och vit och brunt.. Härligt. De hade en köks Ö med barstolar ... jag vill också haaa... I vardagsrummet har de en öppen spis *suckar*. Fönster överallt t.o.m i hallen. Ja den är jättefin lgh. Skriver mer sen.. måste dra till jobbet...

På jobbet hehe... fortsättning följer..

Sen bar det iväg hem till Ritva där vi möttes av en glad Ritva med turkklänning på sig hahahaa. Hon var så sööt.. hon sa att vi skulle vara glada att hon hade bh på sig *s* Det var vi *asg*.
Vi vart bjudna på lite dricka och väntade med spänning på Gunnel och hennes svampmackor. Vi väntade en stund och jag sa till tjejerna att Gunnel har säkert rökt upp all svamp och ligger på golvet hemma hos henne och storfnittrar hehehe.
Sen kom hon och vi satte oss till bords och åt dessa underbart goa varma smörgåsar med sallad.. mums och vi drack lite gott vin till det, sen vart det öl och sen vart det bayleys och sen vart det shottar och sen blev det ost och kex förståss och så drack vi lite mera... nam nam hihihi. Vi har alltid roligt när vi träffas och det vart inte sämre nu *ler* sen blev det java med min efterrätt och lite mer dricka och fnitter. Vi satt och pratade om allt möjligt och tiden den bara flög iväg. Vi pratade barn bla och då kunde Maria inte hålla sig utan berättade att hon ska bli MORMOR!!! Fan vad kul :)
På tal om barn så har Toni följt med sin pappa till Gbg så jag kommer hem till ett tomt hem ikväll :( nåja jag ska jue ändå bara dyka isäng eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Bye 4 now ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0