Torsdag

Så vad har hänt idag?! Ledig från jobbet sen börjar tråkhelgen. Jag jobbar fre, lör sön och måndag :(
Har tvättat idag, trodde Toni skulle iväg till Gbg idag men så blev inte fallet. Det blir inte alltid som man tänkt sig. Det blev jag varse om ikväll :/ men men :)

Fick besök av Emil och Marie. De var här och fikade och skulle hämta lite kläder till Simpa. (hoppas han hitta nåt som han gillade och kunde ha). Emil var snäll och hjälpte mig höja upp lampan i köket. (har stört mig länge nog med att den hängt för lågt. Tack snälla Emil :)

Nu blir det lite tv sen ska jag nog kika på Arkiv X filmen med Toni :) Bye♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Simon kunde inte ha kläderna, tyvär :(

Men tack iaf för att du tänkte på honom//Kram

2008-09-11 @ 21:37:14
URL: http://starlight67.blogg.se/
Postat av: Rick

Som tur är ses vi ju på Lördag iaf...puss

2008-09-11 @ 21:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0