Vilken dag.... :)

Sov kvar hos Rick inatt. Vaknade på morgonen av att jag hade fruktansvärt ont i vä skulderblad, jag kunde knappt andas. Gjorde ont bara jag andades och böjde mig ner. Fy vad jobbigt. Rick masserade mig och det vart bättre en stund men sen kom det tillbaka och jag har fortfarande ont :(. Det vart ingen körning eftersom både jag och Margot inte mår nåt vidare just nu :/. Vad är det som händer?! Jag har jue ont överallt snart *SUCK* Man blir lite smågrinig när man har ont. Då har man inte lust med nånting liksom. Vi tog det lugnt hemma hos mitt hjärta och sen ville Rick åka till Tuna Park och kolla in en butik som heter Kjell o co. Vi trodde att den skulle vara mycket större. Kikade på mobiler, hittade 2 som jag vill ha .NOKIA såklart ;-) Mobiler kke var på Expert uj uj börjar bli trötter. Strosa runt på Tunan och oj vad mycket affärer. Nu skulle man ha en massa dinero liksom :). Vi var in till Guldfynd och kollade guldhalsband men hittade inget som var fint. Däremot så tittade vi på klockor. Välj en sa Rick. VA? Who me? eh ok .. Jag valde en liten söt svart klocka. Han köpte den till mig :) Goe Rick :) Han köpte även en till sig själv. Tittade på varandra och sa Set the time now hahahahaha!! Sprang förbi Din Sko med. Tänkte Rick skulle se om han hittar nå skor till sig själv. Han gick raka spåret till ett par damboots. Prova sa han!! Gillar du dom? Jag provade ett par bruna men näää, han gick och hämtade ett par svarta. De gillade jag. Ok ta dom säger han och sen gick han och hämtade ett par snygga boots till sig själv!! Han köpte dojjorna utan att blinka Karln. Rena rama Julafton för mig. Har lite svårt att smälta det här. Är inte så van vid att en karl köper saker till mig direkt. Men har jag inte världens goaste kille då?? va va va?? Jag säger bara WoW :) ♥Tack älskling!♥ Vi vart väldigt hungriga sen och Rick ringde Toni och frågade om han ville ha mat från Billy boys. Det ville han ha naturligtvis så vi åkte och köpte det och sen hem till mig och åt. Toni fick en slant med, ingen var jue lyckligare än han.. eh jooo JAAAG!!! hihihi
Jag blev lite bortskämd idag *ler*. Mamma ringde nyss och hon hälsar att hon gärna följer med till Tuna Park nästa gång *fniss* ehh skulle inte tro det va hahahaha. Aj vad det värker i armen och skulderbladet... men ingen är gladare än mig just nu :) Puss o Kram Bye♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Min lilla gulletjej....ja att du fick så ont i skuldran då?? Kanske det drog på dig från fönstret.

Jag skulle ge dig världen om jag hade råd :) Jag får ju så himla mycket av dig hela tiden, det finns så mycket man kan ge varann, som inte betyder att man måste ha pengar hela tiden, du ger mig av ALLT i ditt varma hjärta, jag älskar dig! :)

2008-09-07 @ 18:52:14
Postat av: Margot

Aj va avundsjuk jag blir, jag vill också ha fast jag unnar dig det / Kramar

2008-09-07 @ 19:47:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0