effektiv på morgonen!!

Godmorgon alla 7 sovare *s*
Nu har jag skickat in en flyttanmälan till Skatteverket, meddelat comhem och ska snart skicka in till Energi och Miljö om flytt. Satans så effektiv jag är på morgonkvisten. Nu är det 6 veckor kvar till flytt om allt går som det ska. Bara flytta och städa sen då :). Har pratat med C på 5an om jag kan få komma upp och titta på nya lgh igen, man "glömmer jue" *ler*. Hon sa att jag är Välkommen när som helst! Det var snällt :) Ska gå upp i veckan! Idag börjar jag med förmöte kl 13 sen personalmöte kl 14 och sen jobbar jag till 21. Det ryktas om att vi ska få tårta hmmm *s* Bye♥

Obs! har deklarerat med ;-) effektiv effektiv!!! obs- inget aprilskämt haha :)

Stort Grattis till Mariana som fyller 38 år idag!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Lust att komma hit o va lite effektiv oxå??? ;) host,host,host

2009-04-03 @ 07:04:27
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0