Fredagskväll...

Sitter här hemma alldeles ensammen och har skittråkigt. vad ska man göra liksom? Skit på tv med, ingen film att se och inget gott hemma (dumt att ha gott hemma när man försöker gå ner i vikt men ÄNDÅ, gnäll gnäll gnäll... tråk på datorn med *s*. man kke skulle packa? hmm vad ska man börja med då? Fick ett medd av min syster Lidija om att vi var Välkomna på en liten fest för deras lille parvel Aleksandar imorgon kl 18.00. Det kan bli intressant och kul :) Aleksandar är snart 3 veckor gammal, snart 3 år hehe.. tiden går så fort. Petra på mitt jobb är hemma nu och ska få sin bebis i maj. Marie (jobbet med) är gravid och ska ha bebis i nov... bara en massa bebisar överallt... Jag vill ha en bebis med .. men är för gammal och lite svårt att fixa en själv. Får väl gosa med andra skitungar istället... eller inte... lika bra att hålla sig undan.. gnäll gnäll gnäll... haha vuilken surf...a jag är asså... Nä upp med hakan nu, jag är ung och vild och vacker.. eller inte *suck* *flin* Bye♥

Kommentarer
Postat av: mariana

men bruttan!

det är ju brad pitt på 1:an!!!

tack för grattiset! svår dag att glömma

ha en bra helg

mariana

2009-04-03 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0