Godmorgon, uppe tidigt fast man är ledig..

är inget ovanligt. Har inte skrivit på ett tag. Har tänkt att nu vet jag vad jag ska blogga om osv men när jag väl är hemma så finns det alltid nåt annat att göra. Ja, vad gör jag då? Jobbar för fulla muggar,Maria är i Skottland med sin gubbe och syster med gubbe. Det ÄR verkligen tomt utan henne på jobbet (Sakna) :(. Har börjat gå till och FRÅN jobbet nu så mycket jag orkar. Behöver köpa bättre kraftigare promenadskor, får ont i fötterna. Viktmässigt så står  jag kvar -7.8kg och tänker gå ner ca 5-6kg till sen är jag nöjd. Är jue bara mage kvar nu och den försvinner inte med lchf el promenixer direkt utan jag får försöka med situps. (började med det igår). Låter som att jag är nåt freak som bara kämpar o kämpar men jag har inte slutat leva för det utan fuskar med mat och så ibland och så länge jag inte går UPP i vikt så är det bra!!

Känner att allt börjar närma sig nu, liite stressigt hahaha men kul, Toni ska på bal den 1 maj och han går och tränar dans inför det *ler*. Sen drar han på studentkryssning och sen är det Studentdax. Där emellan ska vi också flytta vojne vojne *s*. Blir nog mitten på maj som vi flyttar! Härligt! Rick ska också flytta fast inte förren 1 aug. Har konstaterat att han har flyttat 3 ggr inom 2 år. Mindre än 2 år faktiskt haha.

Jag har konverterat från NOKIA till Ericsson, det trodde ni inte va ?.. inte jag heller. Följde med Rick till Tuna park där han tänkte fixa en ny telefon eftersom hans gamla var kass. det slutade med att JAG  också fick en ny telefon. Tog en sony ericsson walkman w595 och den är fjolligt rosa haha så sööt så. Har också abbonemang på Telenor med fast den går igång den 28april. Det har också varit mot mina principer med abbonemang men det var billigt så då tog jag det!

Sist men inte minst och väldigt tragiskt. Min arb kollega I är tillbaka på jobbet! Hon som vart överfallen för ett par mån sen, då hon skulle cykla hem ifrån jobbet en kväll. Hon fick svåra skallskador som har märkt henne för livet verkar det som. Hon är inte samma person för det första. Hon säger att hon är orkeslös, har ingen kraft i benen längre, har börjat domna bort runt hakan och blodkärl har brustit i det ena ögat. Hon säger att hon kan börja skratta helt appropå och svär mycket. Personlighetsförändring. Det är så synd om henne. Jag grinade på vägen hem en dag för jag tycker det är för jävligt!!! Polisen har inte hittat idioterna som anfallt henne. Hur länge ska hon orka? jag blir så ledsen, hon förtjänar inte det här INGEN förtjänar nåt sånt här...

Kommentarer
Postat av: Margot

Jaha ja vart ska Rick flytta ?

2009-04-23 @ 07:48:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Rick

Jag ska flytta till Borås.... HAHAHA

Jag skall till samma adress som min vän Micke

2009-04-23 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0