Kunde inte behålla maten

Vi var på Papas Tapas med mina arbetskamrater igår kväll! Vi firade Carina och Agneta som fyllt 40 år båda och Rigmor skulle ha varit med för hon har fått pension. Rigmor var tyvärr bortrest så hon följer med nästa gång vi planerar att gå ut tillsammans. Vi var totalt 14 st som kom, skulle ha varit 15 men Camilla är sjuk. Vi hade det väldigt trevligt och fick god mat och en del beställde efterrätt. jag hann överlämna Carinas present från oss och sen var jag tvungen att avbryta kvällen. Efter maten kände jag mig illamående, ont i magen och rygg och började kallsvettas. Det var bara att gå hem. *suck*! Ville INTE kräkas på restaurangen. Det skötte jag hemma sen. TRÅKIGT! Såg fram emot detta. Måste vara blandningen av mat som min mage inte fixade eller så undrar jag om det inte är avokadon som jag inte tål, inte ren avokado iaf. Jag åt lite småplock hemma i helgen då jag hade lite avokado med och det åkte upp igen.Guacamole brukar jag kunna äta men ren avokado kke inte går.... jag vet inte..  Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0