Måndag och dags för jobb igen

I lördags var jag och Toni på Lidijas sk baby party :) De hade en liten fest på gamla Blå lokalen för sin 3 veckors gammal son som heter Aleksandar! Han var så himla söt och jag tror nog ögonen blir blå. Toni undrade varför han hade ett så konstigt huvud och jag sa att jag misstänker att de var tvungna att använda en sugklocka vid förlossningen och det visade sig att jag hade rätt.  Tråkiga var att pojken SOV hela tiden så man såg han knappt. Pappa hade en önskan om att vi skulle fota Toni och Aleksandar tillsammans då de är han första 2 barnbarn :) Det får vi göra en annan gång! Det var mycket trevligt på festen. Vi var väl en ca 30 st. Det serverades mat och dryck och smörgåstårta. Jag träffade många gamla vänner som jag inte sett på jättemånga år.  Sonja har fotat oss lite och hon har lovat att skicka bilderna til mig! En kille M, han lekte jag med när jag var liten, han var alltid med oss tjejer. Vi trodde på allvar att han var bög. han kom till festen med sin fru och 3 barn *fniss*. Många kände inte igen mig först och de undrade vem den stilige unge mannen var som jag hade med mig. De höll på och få dåndimpen när de förstog att det var min 18 årigen son :) Unbelivable *s* Roligt var det och full blev jag. Sonja min lilla syster lurade mig att dricka smirnoff med red bull, det skulle jag inte ha gjort. Ropade efter Ulrik hemma på natten sen. Usch.
Söndagen var seg och jag var bakis, sent igårkväll spydde jag upp maten också, vet ej varför riktigt men men, kke därför jag gått ner lite i vikt haha. Vägde mig imorse och det visade -7.8 kg. :) Bra bra, snart har jag nått mitt mål.
Håller på och tvättar nu innan jag tar min promenix till jobbet sen. Jobbar till 21 ikväll. Bye♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Inte beror d väl på "Ulrik" att du gått ner mer i vikt.... Du har ju varit så duktig vännen... Kram

2009-04-06 @ 19:14:02
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0