Shopping

Har varit på stan med Marie och shoppat lite, my god vad länge sen det var!
Vi träffades vid 12 och gick direkt iväg för att kolla byxor till Marie, vilket hon hittade ganska snabbt (jättefina jeans)!
Lookie lookie och vips så hittade jag också ett par jeans hehe ;-) Det var jue inte direkt meningen för jag skulle bara kolla efter ett par walking shoes ;-). Innan jag mötte Marie så bestämde jag mig för att köpa en väska modell mindre, jag vart så less när det blev så mycket att bära på helt plötsligt. Hade kastat min gamla fula väska så det behövdes verkligen en ny :) Marie hittade lite t-shirts till den mindre grabben och lite loka till den stora grabben ;-).  Jag hittade vita fina reebook walking shoes som är så himla sköna. Ja, det känns som att man skulle lätta när  som helst när man gick i dom. Totalt nöjd blev jag, lite dyra men det är det värt!! Har fått ont i fötter och ben sen jag gått mycket till och från jobbet och då krävdes det nya bättre skor! Marie var inne och plockade bryna också innan vi skildes åt.  Ska fota grejjerna och ska se om jag kan föra över dem till datorn. Ha det gott alla! Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0