Skärtorsdag

Det börjar närma sig nu .. snart flyttar vi :)!!
Jag var uppe och kikade på lgh igår och upptäckte till min stora glädje att jag får ett skafferi i köket. Nåt som jag har saknat här. På balkongen så har de persienner på sidorna som de undrade om jag ville behålla och en grön matta, det kan jue vara bra! I garderoben har de förvarings/lagerhyllor som de kan lämna kvar om jag vill ha, jag sa vi får se, kke den ena bara. Vill ha en sida där jag kan hänga upp ytterkläder osv.. I v-rummet är det vita tapeter -ok. I köket är det ljusgulbeigea tapeter - nee vill nog inte ha.. i mitt sovrum är det mörkare gul tapet - vill absolut inte ha :/ och Tonis sovrum är ljusblågrå randig tapet, fint :). hallen är ljus och rymlig, större än jag tyckte sist att den var. När man kommer in så är det väldigt öppet i lgh :) *me like*:) Han sa att de flyttar säkert andra lördagen i maj, det är 9 maj redan  sen ska de väl städa och så. Jag bad att få en nyckel av dem sen när de flyttat och sen kan jag kvittera ut resterande nycklar.
Åh, jag längtar :) I gårkväll så rensade jag i köket, mycket skit som jag ska kasta, håller på och sorterar nu. Jag är ute efter en hylla, gärna vitrinskåp, bardisk och 2 barstolar gärna i svart, Nån som vet nån som vill bli av med sin? :)
Jag jobbar nästan hela påsken utom måndag. Söndag em ska vi till mamma. Måndag ska jag förmodligen fortsätta rensa och kasta skit som jag inte behöver. Skulle vilja odla lite med men känner att det inte är nån ide, kke nåt bara som jag  kan ta upp till 5an sen. Vi får se :) *tomatoes*!! Erina får ett påskägg med godis i och Toni får lite godis han med sen blir det inget mer.. Toni fick en säng så det är han väldigt glad och nöjd med :)

Önskar ALLA en Glad Påsk!! Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0