1 feb

Godmorgon på er som är vakna *s*.

Ja vad gör jag uppe så tidigt när jag kan sova ett tag till?! Börjar jue inte jobba förren 12. Suck, men men. Det är redan februari och alla säger att denna månad bara svischar förbi. Jag har sån tur att Marie N på mitt jobb kan byta helg med mig. Jag ska ta en helg denna månad och hon tar min helg då Toni tar Studenten!! Härligt! Då är det ur vägen med! Det är skönt när man kan beta av lite nu redan så slipper det bli för mycket i slut ändan. Har planerat ekonomin oxå inför Studenten och jag tror och hoppas att det går vägen. Nu dessa 6mån är det bara Toni, sen får jag ta och unna mig något efter. Min semester vet jag inte när jag ska ta. Det blir en sen semester iaf. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra då men det finns en tanke på en sak som jag vill göra. Mer om det sen :) Det tråkiga är att jag måste redan nu i feb bestämma NÄR min semester ska vara.. hmm..

Ställde mig på vågen imorse. Skulle göra det imorgon egentligen men tänkte att jag har ändå inte gått ner nåt, känns lite hopplöst och så.. Marias gubbe gick ner 1 kg i veckan och sån tur har väl inte jag. Dessutom så är alla olika och går ner olika mycket. Jag blev förvånad när jag tittade ner på vågen och upptäckte att jag lättat 3kg :) Skönt :)
Är nog tack vare min promenad till jobbet varje dag.

Jag vill också gå på Revyn och After Dark!! Nån som vill gå med mig? *s* Bye♥

Kommentarer
Postat av: Margot

Jag har också gått ner några kilo men jag vet inte vart, det är bara att kämpa vidare. Du måste säga till när och var Toni tar studenten.

2009-02-01 @ 08:20:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0