FaceBook

Har blivit med i FB igen och det är så himla kul!! Speciellt när man har nästan alla kusiner (på pappas sida) där. Från Australien, Usa och Makedonien. har haft kontakt med S från Australien nu ett par dagar och han är 3 år äldre än mig, gift osv, Hans syster V har jag också lagt till men vi har inte pratat med varandra än, det är lite lustigt där. För ca 20 år se, kke mer så skrev jag ett brev till henne om att jag gärna ville bli brevkompis med henne men jag vet inte om hon fått det brevet. Nu finns hon på FB och jag mailade henne där men det vart nåt problem och mailet kunde inte skickas.. omen el?? haha. Vi kke inte ska ha kontakt *ler*. Det är iaf skitkul och jag har fått S telnr och han vill att vi ska träffas. Ja, visst sa jag, tar cykeln till Australien!! NO problems *s*. Har även  5 st kusiner i Usa varav 4 är med i FB. De är 3 i Australen varav 2 är med i Fb och en i Makedonien. Awesome!!

Har jobbat på väldigt mycket och känner mig ganska ensam nu för tiden efter det tog slut med Rick. Man jobbar, kommer hem , trött och lägger sig, det rullar på... glad att man kan prata med sina kusiner över hela världen då och synd att man inte kan ses över en fika :( och plötsigt  så känner man sig inte lika ensam längre. Fattar ni vad jag menar? :)
Jag är glad att jag har saker att se fram emot och längta efter det än att sitta och älta över gammalt skit, det gör mig inte till en lyckligare person. Maria på mitt jobb tycker att jag är mycket gladare nu och kke jag är *s*

Längtar tills jag ska flytta, har jag sagt det? hehe
Igår var det 2 st som kollade min lgh och de båda vill ha den *s* jag sa till dem att de får gärna tala om de fått min lgh sen, så man vet och om man skulle vilja kontakta de för nåt.

Nu ska jag till tvättstugan och sen i em en sväng till Marie. Hanna är hemma förresten efter sin magop och hon mår mycket bättre. Hon ska äta flytande i 2 veckor nu. Ibörjan, kke nu med när hon är hemma så ska hon äta soppor varannan timme och det ska ta 40 MINUTER att äta det, Jeeeesuus hur lyckas man, en annan äter jue på 5 min *s*
Bye nu till tvättstugan :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0