Flyttar i maj :)

Ah, härligt. Nu har jag skrivit på kontraktet så vi flyttar i maj :) Inte så långt utan 2 våningar upp hehe. Till en 3a på 86m2. Härligt!! Längtar!! Behöver knappt packa, det är bara att åka upp med en stol eller två sen hahahaha. jag får väl skicka ut inbjudningar till flytt fest , det skulle vara awesome !!! :) Åhhh kan det inte vara maj NU!

Imorgon så är det alla <3 dag!! jag ska jobba kväll *suck* men har jue ingen att fira med iaf *s* men men det går det med!! Toni ska få en pralinask av mig iaf (ni vet alladdin hjärtan)! För han är jue mitt hjärta :)
Jag skickade ett kort till Erina och önskade en bra alla <3 dag! Har inte hört nåt än, hon kke inte har fått det. Vi får se sen.
Det blir solokvist ikväll men skönt tycker jag. Är så glad för den nya lgh :) Ha en jättetrevlig helg och hoppas ni har någon som uppskattar er och firar alla <3-dag med er :)

Stora hjärtekramar till er <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Margot

Fy fan va kul, säg till om du behöver hjälp med nåt.

2009-02-14 @ 08:50:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0